تله وال سرویس اشتراک تلگرام

وبلاگ رسمی سایت تله وال

تله وال سرویس اشتراک تلگرام

وبلاگ رسمی سایت تله وال

تله وال سرویس اشتراک تلگرام

سایت تله وال http://tele-wall.com سرویسی برای اشتراک گذاری مطالب کانال های تلگرام - ایده ای نو و منحصر بفرد - با تله وال بروز باشید , Telegram Share Service (Tele-Wall). Find your channels and their posts on timeline

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از امکانات منحصر بفردی که سایت تله وال در اختیار دارد امکان برداشت مطالب کانال ها می باشد. از همین روی مدیران کانالهای تلگرام میتوانند با انتخاب بسته های تبلیغاتی تله وال از برداشت روزانه مطالب خود و انتشار آن در سایت تله وال نیز بهره مند گردند. با این امکان منحصربفرد شما عزیزان هم مطالب خود را در کانال تلگرام خود منتشر نمودید و هم به صورت خودکار مطلب شما از طریق سایت تله وال نمایش داده خواهد شد و باعث هر چه بیشتر دیده شدن مطلب شما خواهد شد.

قابل توجه مدیران محترم کانال ها:

کلیه کانال ها میتوانند با پرداخت ماهیانه ۳۰ هزار تومان مطالب(متنی و تصویری) خود را به صورت روزانه در تله وال ملاحظه فرمایند.

با این امکان مطالب کانال شما به صورت خودکار توسط سیستم تله وال جمع آوری و در سایت منتشر خواهد شد و از آنجاییکه از رتبه بالایی برخوردار هستیم باعث میشود تا مطالب شما هر چه بیشتر و بهتر دیده شود


MahdiZolqadr

http://www.tele-wall.ir


  • مهدی ذوالقدر
  • ۰
  • ۰

#تبلیغات در سایت #تله_وال :


یکی از امکانات منحصر بفردی که سایت تله وال در اختیار دارد، امکان برداشت روزانه تمامی مطالب کانال ها می باشد. از همین روی مدیران کانالهای #تلگرام میتوانند با انتخاب بسته های #تبلیغاتی تله وال از برداشت روزانه مطالب خود و انتشار آن در سایت تله وال نیز بهره مند گردند.

با این امکان منحصربفرد، شما عزیزان هم مطالب خود را در کانال تلگرام خود منتشر نمودید و هم به صورت خودکار مطلب شما از طریق سایت تله وال نمایش داده خواهد شد و باعث هر چه بیشتر دیده شدن مطلب شما خواهد شد.

این امکان فوق العاده ، برای مدیران کانالهایی که کارهای تجاری ، بازاریابی و تبلیغاتی انجام میدهند بسیار مفید خواهد بود .

برای آگاهی از لیست پلن های تبلیغاتی تله وال به آدرس ذیل مراجعه فرمایید:

http://www.tele-wall.ir/ads/


کلمات کلیدی:

  • مهدی ذوالقدر